Kodutud.com  
Alla
   

Postita vastus
Kes saavad postitada? Kõik liikmed võivad teha uusi teemasid ja kõik liikmed võivad vastata.
Kasutajanimi:  Soovite registreeruda?
Salasõna:  Unustasid salasõna?
Teema: (soovi korral)
BB koodi vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvane tekst Sisesta kaldus tekst Sisesta allajoonitud tekst Sisesta keskelasuv tekst Sisesta hüperlink Sisesta meililink Sisesta pilt Sisesta koodiformaadis tekst Sisesta tsiteeritud tekst
Sisu:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BB kood on Sees
[img] kood on Sees
:) :( :D :lol:
;) :cool: :mad: :o
:P :nb: :ass: :sniff:
:no: :yes: :kiss: :bisou:
:duh: :grin: :rolleyes: :yawn:
:puzzled: :eureka: :bouncing:

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Keela BB kood?
Kas teavitada e-mailiga uutest postitustest?


Teema ülevaade
Teema on liiga pikk, näidatakse ainult viimast 5 vastust
LapsedInternetis

postitatud 10.12.2011 kell 18:58

Kehakaal on nüüd stabiliseerunud,algul oli raske ja vahetasin firmat.


Maiu

postitatud 15.04.2005 kell 12:31

minu menüüs kah pillid juba oma 5 aastat küll
kaalumuutust pole mõjutanud aga tujusid küll.
mäletan, kui peale väikest vaheaega jälle võtma hakkasin, siis oli mul iga asja peale süda täis ja nutt kurgus. Mees vaatas ja imestas, kuhu ta armas naisuke kadunud on. See mingi kuu kestis, siis hakkasin jälle normaalseks.
Nii et jah, minu puhul pillid mõjutanud pigem emotsionaalselt, kui füüsiliselt-kehakaaluliselt


N17

postitatud 15.04.2005 kell 11:57

Kaalu pole mõjutand aga tujud olid seinast seina...


Cristine

postitatud 03.04.2005 kell 13:40

Kasutan bille juba oma 6 aastat küll ja pole mingit olulist muutust oma kehakaalus küll märganud.


Kirke

postitatud 16.03.2005 kell 12:15

VAt ei tähelda ma midagi kaaluga...ma koguaeg ümar olnud...juurde nagu pole nende pärast küll miskit tulnud...



go to top
Esileht | Foorumid | Jututuba | Galerii | Ajaviide | Otsing | Tänased teemad


Kasutajatugi: info@kodutud.com - Kasutustingimused
23 päringut, mis võtsid aega 0.0068040 sekundit