Kodutud.com  
Alla
   

Trükisõbralik versioon
Telli e-mailile | Lisa lemmikutesse
<<  1    2  >>
Autor: Teema: Klienditeenindaja
maipõrnikas
Kasutaja



Postitusi: 311
Registreeritud: 12.02.2004
Viimane külastus: 29.04.2007
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 15:42 Reply With Quote
Klienditeenindaja

halb klienditeenindaja?

käisin täna söömas ja andsin krooni sentides ja teenindaja käitus ebameeldivalt visates need sendid kassasse, tundsin end ebamugavalt ...rr
milliste klienditeenindajatega te kokku puutute? toredad? viisakad? ebaviisakad?

olen ise klienditeenindaja ja üritan alati olla viisakas kuigi vahel olen väsinud ja mossi






View User's Profile View All Posts By User
Kayleigh´n I
eriline mõrd



Postitusi: 4757
Registreeritud: 28.09.2002
Viimane külastus: 14.02.2012
Asukoht: Haabersti
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 16:51 Reply With Quote
Olen ise klienditeenindaja ja kuna ma saan vahel ikka tõsiselt ilma enda süüta laussõimu, siis ei nurise teiste teeninduse pärast.
Vahel jah on mõtetult aeglane või torssis klienditeenindaja, kuid ma üritan ikka aru saada. Et ta võibolla pika päeva juba igasugu virisejaid talunud ja ehk omad mured või on lihtsalt torssis iseloomuga inimene.
Pole veel mitte ükski ja kõige virilama näoga klienditeenindaja minu naeratusele vihaselt vastanud.
Kui inimene ei suuda uut klienti teenendades vana jama maha jätta, siis on see tema mure ning teeb ta elu raskemaks. Mina nende kallal virisema ei hakka.

View User's Profile View All Posts By User
maipõrnikas
Kasutaja



Postitusi: 311
Registreeritud: 12.02.2004
Viimane külastus: 29.04.2007
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 17:07 Reply With Quote
nujah ega ma ei tahagi viriseda aga hetke emotsioon oli selline






View User's Profile View All Posts By User
Kayleigh´n I
eriline mõrd



Postitusi: 4757
Registreeritud: 28.09.2002
Viimane külastus: 14.02.2012
Asukoht: Haabersti
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 17:20 Reply With Quote
Ei, ma ei arvagi, et sa virised.
Eks mul ole endalgi vahel tuju korralikult see ära rikkunud, kui mõni ei suuda enda jamadest üle olla, kuid aru peab saama. Eks sa kah ju vahel tunned, et kliendid ülekohtuselt karmid ja virisevad, mis siis, et see sinu süü ei ole või tal pole alust olnud sinu töö pärast nuriseda.

Aga inimesi on erinevaid .. hea on, kui kõik suudavad enda mured ja halva tuju alla suruda, et mitte välja elada nende peal, kes seda ei vääri..





PS! Enne uue teema püstitamist kasutage OTSINGUT

View User's Profile View All Posts By User
maipõrnikas
Kasutaja



Postitusi: 311
Registreeritud: 12.02.2004
Viimane külastus: 29.04.2007
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 18:40 Reply With Quote
Olen sinuga täiesti nõus






View User's Profile View All Posts By User
kodanik
Kasutaja



Postitusi: 302
Registreeritud: 10.11.2003
Viimane külastus: 5.09.2005
Asukoht: ÜVP
Otsib: lõbusat äraolemist
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 19:46 Reply With Quote
Olen ise olnud klienditeenindaja ja põhimõtteliselt olen seda ka praegu. Ja mitte üks raas ei seedi ma seda, kui klienditeenindaja minuga ebameeldivalt käitub. Sööge või mind ära, kuid minu arvates on klienditeenindajal väga suur osa firma maine kujundamisel ja kui sa oled hea teenindaja, siis sa tead, et sinust sõltub palju ning selle nimel püüad sa anda endast parima. Ehk siis kui minuga poes/pubis/söögikohas või kus iganes mujal käitutakse ebaviisakalt, siis sinna ma enam tagas ju ei lähe. Statoili klient olengi just nimelt sellepärast, et kleinditeenindajad teavad, mis on hea, mis on õige ja kuidas käituma peab. Muidugi ei saa ka ju klienditeenindajaid kõiges süüdistada, sest tõenäoliselt suurem osa neist on õppinud mingit muud ametit ja on teenindajad olude sunnil ja neil on üsna savi, kas see klient tuleb homme tagasi või mitte (nende palk ja töötunnid on kindlad). Sellisel juhul on firma juht teinud kuskil apsu...ei ole teenindajatele õiget koolitust pakkunud või mis veel hullem...vabse tundmatus kohas vette visanud.
See kui kellegil on paha tuju või on ta terve päeva nõmedaid kliente teenindanud, ei ole minu mure. Selles suhtes, et müüjad vajavad ju enamasti kliente/raha (eriti kui on tulemuspalk), mina võin oma ostud vabalt ka kõrval poes sooritada...Selle pärast ma ikka aegajalt mainin, mis ma teenindajatest arvan. Las nad peavad mind idioodiks või ma ei tea kelleks veel, kuid kui minu tähelepanekud nende käitumise suhtes on õigustatud, siis ma loodan, et nad neid ka kuulda võtavad. Võibolla mitte kohe, aga kunagi Üksi ma ei suuda kindlasti maailma paremaks muuta, kuid kui tekib veel paar minusugust friiki, siis äkki kord muutub kodumaine klienditeenindus paremaks ...

A ja siinkohal tervitused R- Kioski töökatele tädidele, keda ma vist kõige rohkem nokkinud olen Ja ma ei tea, minu arust on nende teenindamine viimasel ajal meeldivamaks läinud...


optimist





vaikus majas...

View User's Profile View All Posts By User
lendajapoiss
meeskond on nii tark ja hea, et mu ära bännis!



Postitusi: 909
Registreeritud: 17.06.2004
Viimane külastus: 15.11.2004
Otsib: lõbusat äraolemist
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 20:04 Reply With Quote
Minu põhitöökohas on klienditeenindajad,tegelt nende ülemused , minu alluvad.....Ja ise veica Cornellis seda wärki ka tudeerinud (küll väga USA-likus käsitluses)ja samal teemal ka magister kirjutatud(aga mitte veel kaitstud) ..... aga tahaks kohe (peale enesereklaami)öelda,et teenindajaks sobib mitmete eelduste olemasolul umbes 20% inimestest max! Samas väikelennuki piloodiks sobib kindlasti mingi 60% üritajatest, kes oma 40 lennutundi ja 200 maandumist on sooritanud - ülejäänutele saab takistuseks ainult 3.dimensiooni ehk ruumitunnetuse puudumine...see aga juba sünniviga!





see kommentaar oli 100% sarkastiline ja seniilse vanamehe(48) irisemine ja iseenesest mõistetavalt läbu!

View User's Profile View All Posts By User
mada
-



Mees
Postitusi: 6524
Registreeritud: 03.05.2002
Viimane külastus: 25.08.2020
Asukoht: Tartu
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 21:54 Reply With Quote
Olen klienditeenindajatega suheldes alati ise viisakas ja naeratav, enamasti vastatakse samaga. Kui ma mõnda juhtuksin sõimama minema, siis vaevalt et naeratust vastu ootaksin. Igatahes, plaanis pole kedagi niisama sõimata





PS! Enne uue teema püstitamist kasutage otsingut!

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User
eero
sugumürsk



Postitusi: 2789
Registreeritud: 06.05.2002
Viimane külastus: 27.11.2012
Otsib: lõbusat äraolemist
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 22:17 Reply With Quote
ma just klienditeenindaja pole aga kui tellija ikka eriti jabura sooviga tulnud on siis on suht viisakalt pikalt persse kyll saadetud....
aga muidu teenindajaid kyll ilusasti teretan ja naeratan jne





www.ekore.ee

View User's Profile View All Posts By User
susanna
Susanna-I'm crazy loving you



Postitusi: 6083
Registreeritud: 02.02.2004
Viimane külastus: 13.05.2020
Asukoht: Neverland ;)
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 22:55 Reply With Quote
eks juhtub neid trossis ja tigedaid teenindajaid ikka teiste sekka
samas, ise müüjana olles ja hommikul vara juba leti taga seistes ja saalis ostjatega tegeledes, tuleb küll selline mõte pähe, et miks siis mina pean ikka hea olema, kui klient lausa sülitab sulle näkku oma pahade tujude ja tigeda olekuga
tahan sellega seda öelda, et ise püüad ka kliendina normaalselt käituda, sest tead, mis tunne on müüjal teisel pool letti, kui temasse halvasti suhtutakse
aga antud loos, mis teemaalgataja tegi: seal lihtsalt nägid sa tahtmatult seda pahupoolt, mis meis kõigis on
kuigi, ega siis keegi ei käsi seda tööd teha, aga.. nagu kõikide asjadega, on ka siin omad agad
me ei arvelda ka sentidega, kuna hinnad on vaid täissummad, ausalt öeldes, sokutan sendid alalti tagasi, aga ega ma tõesti ei oska hinnata oma näoilmet, kui mulle krooni asemel hunnik peenikest pihku visatakse järsku tundub ka minu oletatavale kliendile, et ma pahur olen
vot see on mõttetera, tuleb ennast kontrollima hakata, sest tegelikult teed osasid asju juba automaatselt, kasvõi see -sama naeratus





Karda inimest, kellel on üksainus raamat./ Bertrand Russel

http://www.youtube.com/watch?v=9hMrY8jysdg&NR=1

View User's Profile View All Posts By User
lendajapoiss
meeskond on nii tark ja hea, et mu ära bännis!



Postitusi: 909
Registreeritud: 17.06.2004
Viimane külastus: 15.11.2004
Otsib: lõbusat äraolemist
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 23:08 Reply With Quote
Vaata ...... teenindaja peab ebaadekvaatsest teenindatavavast olema üle sellega,et ei lähe temaga "kaasa".....lihtsustatult öeldes,suhtub temasse kui veic haigesse......Teenindajal ju puudub objektiivne info,miks teenindatav nii käitub - teenindajal jälle on ainult osaliselt objektiivne inff selle kohta, miks tema...teenindaja nii suhtub teenindatavasse. Nii et üks very basic communikatin level&quality error
View User's Profile View All Posts By User
vantark
algaja



Postitusi: 1670
Registreeritud: 02.04.2003
Viimane külastus: 4.01.2008
Asukoht: tallinn
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 03.08.2004 kell 23:48 Reply With Quote
klienditeeninduses jobudest klientidest ülesaamise trikk on see, et naeratad sellele värdjale näkku ja täidad kõik ta nõmedad soovid ja kui ta poest läind on, siis mõnitad teda teistega 5 minutit, toimib alati ja järgmise kliendi jaoks on ka tore tulla kui kõik naeravad leti taga
meil aitab see alati





I saw a birdie in the sky, it made a poopoo in my eye, Im not mad and I dont cry, Im just glad that cows can´t fly

View User's Profile View All Posts By User
hestia
pilvedes



Postitusi: 1288
Registreeritud: 02.05.2004
Viimane külastus: 14.04.2017
Asukoht: Ex-tallinlane Pärnumaal
Otsib: meelelahutust
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 04.08.2004 kell 01:11 Reply With Quote
ohjah, eks see tagantjärele kirumine miskil määral võib ju aidata, ent kui klient kohe alguses teenindajasse üleolevalt suhtub, siis teeb see tuju ikka negatiivseks küll.... kõik me oleme inimesed ja kõik me tahame, et meie soovid täidetaks ning vajadused rahuldataks
ise olen töötanud kaubanduses oma 10 aastat ning kui ma vaid iseenda kui teenindaja huve esindaks ning vastavalt käituks, oleksin praeguseks hetkeks klientide poolt maapõhja saadetud... keep-smiling on ammu eestisse jõudnud ning mitte ainult meie firmasse, vaid paljudesse maarjamaa teenindusasutustesse.... kibe tükk (ehk siis pahur klient) tuleb osata alla neelata, muidu oled valel ametipostil... pole järgmine klient teenindaja õelat käitumist välja teeninud kui talle eelnev hull klient oma (põhjendamatult) halva käitumisega teenindaja emotsioone negatiivsemaks muutnud on....
ja muuseas - paljude teenindajate käitumine sõltub ka sellest, kuidas otsene ülemus teenindusse ja klientidesse suhtub... ses suhtes on mul vedanud - boss teeb kõik, et klient rahulolevana lahkuks kui miski suurem probleem on ilmnenud... sama põhimõte on temalt kandunud ka meile, teenindajatesse... väheke rohkem positiivset mõtlemist ja kõik on rahul





ühe koha peal seistes uut horisonti ei avasta!

View User's Profile View All Posts By User
muhhin
Kuuvarjutus



Postitusi: 4532
Registreeritud: 10.12.2002
Viimane külastus: 17.06.2020
Otsib: meelelahutust
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 04.08.2004 kell 14:27 Reply With Quote
Tsitaat:
Algne postitaja: Kayleigh´n I

Eks mul ole endalgi vahel tuju korralikult see ära rikkunud, kui mõni ei suuda enda jamadest üle olla, kuid aru peab saama.


Nõustun, et aru peab saama, aga aru peab saama ka sellest, et järgmine klient ei ole eelmise kliendi ebaviisakas käitumises süüdi. Paraku kuuluvad ebaviisakad kliendid teenindaja igapäeva juurde ja sellega peab arvestama.

Ma ei üritanud siin kuidagi ebaviisakat käitumist õigustada






View User's Profile View All Posts By User
ponx
Kasutaja



Postitusi: 148
Registreeritud: 05.05.2002
Viimane külastus: 8.05.2019
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 04.08.2004 kell 14:51 Reply With Quote
.





Kui sa lähed teadmise suunas, jätad sa maha need uuestisünnid. Sa ei saa enam kellekski ega millekski

View User's Profile View All Posts By User
mils
Kasutaja



Postitusi: 186
Registreeritud: 30.07.2004
Viimane külastus: 3.04.2010
Asukoht: tlna lähedal
Otsib: lõbusat äraolemist
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 04.08.2004 kell 15:05 Reply With Quote
Olen ka töötanud ettekandjana... seda olen isegi tähele pannud, et mõni kord käituvad teenindajad ebaviisakalt.... põhjuseid võib olla mitmeid... nt et tõesti kehv päev.... nt et väsinud.... nt et halb tuju... nt igavus ..põhjuseid võib olla palju... olen isegi käinud poes kus teenindaja teenindab mind tülpinud näoga et nagu oleks tal kõigest kõrini





The show must go on

View User's Profile View All Posts By User
ponx
Kasutaja



Postitusi: 148
Registreeritud: 05.05.2002
Viimane külastus: 8.05.2019
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 04.08.2004 kell 15:21 Reply With Quote
.





Kui sa lähed teadmise suunas, jätad sa maha need uuestisünnid. Sa ei saa enam kellekski ega millekski

View User's Profile View All Posts By User
kurat
Auväärne Kasutaja



Postitusi: 586
Registreeritud: 21.01.2004
Viimane külastus: 20.05.2007
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 04.08.2004 kell 15:35 Reply With Quote
Mina olen oma elus olnud palju müügimehe rollis. Tegelenud sealhulgas telefonimüügiga, teate küll, nimekiri ette ja läbi helistama, vestluse ligikaudne kava ees. Olen pidanud kuulama sõimu teemal, et minu müüdud kaup on praak. Minu juurest on kliendid lahkhelide tõttu äragi läinud (ja mul on heameel öelda, et konkurendi juurest on tagasigi tuldud).

Müügimehe tööd peab õppima, harjutama. Läbi vere, higi ja pisarate tuleb omandada teadmine, et kliendi halb tuju ei pea klienditeenindajale üle kanduma ja justnimelt pidada meeles, et issanda loomaaed on tõepoolest rikkalik ja lolle on palju. Kui mitte lasta ennast klientide tujudel häirida, muutub selline töö isegi huvitavaks ja hulga selgemaks saab see, kuidas erinevate inimestega tuleb käituda.

View User's Profile View All Posts By User
MonaLisa
mõtlik kasutaja



Postitusi: 1328
Registreeritud: 01.01.2003
Viimane külastus: 20.05.2005
Otsib: lõbusat äraolemist
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 04.08.2004 kell 19:00 Reply With Quote
Mõtlesin päris kaua, kuid ei suutnud meenutada ebaviisakust enda suhtes..

Ja korraks turgatas mulle pähe, et on inimesi, kel väga meeldib shopata..ja just halva tujuga.. Alateadlikult teatakse ette, et teenindaja peab käituma sõbralikult ja rahulikult.. Ja kui mujal on kõik jama, siis shopates saab end kuningana (kliendina) tunda.. Pole ime, et paljudel pärast poes käimist on parem tuju, ja mitte ainult ostude tõttu..


endal poeskäimine ei meeldi, lepin sellega kui paratamatusega
Ja olen tegelenud haigete inimeste teenindamisega..

View User's Profile View All Posts By User
PrettyLizi
väikeste viguritega



Postitusi: 1266
Registreeritud: 26.01.2003
Viimane külastus: 26.08.2009
Asukoht: maa ja taeva vahel
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 04.08.2004 kell 20:27 Reply With Quote
Mina sain väga hea kooli siis, kui olin Nehatus klienditeenindaja ja meile tegi hr Aare Mae koolituse teeninduse alal.

Ja vot peale tema koolitust ei suuda küll poes ilma vigu leidamata lahkuda.

Iga uus klient on nagu valge paber. Eelmine klient olgu siis hea või halb ei tohi seda segada.

Õppisin paar head nippi klentidega suhtlemisekd:i
1. Naerata alati, ka telefoniga rääkides
2. Kuula klienti
3. kui klient räägib ebasensuursete sõnadega ja on agressiivne, siis keeldu tema teenindamisest
4. Kui klient lihtsal elab oma pahameelt sinu peal välja, siis küsib "Kuidas saab Teid aidata"

Oli juhus, kus klient lihtsalt kukkus sõimama - noh lasin tal siis karjuda ise justkui kuulasin teda aga tegelikult olin end selles välja lülitanud ja kui ta lõpetas ütlesin : "Tänan". Ja kujutate ette, too sama klient helistas firma bossile ja kiitis kui hästi teda teenindati.

Ise aga ei salli halba teenindust. Ja poodides, mida tihdamini külastan on juba välja kujunenud teenindajad, kelle leti äärde ei lähe enam kunagi ja on need kelle juurde lähen suure rõõmuga.

View User's Profile View All Posts By User
Kayleigh´n I
eriline mõrd



Postitusi: 4757
Registreeritud: 28.09.2002
Viimane külastus: 14.02.2012
Asukoht: Haabersti
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 04.08.2004 kell 21:27 Reply With Quote
Nu jah .. minu töös on tulnud ette olukordi, kus inimene on nii vihaseks läinud, et ma ei tunne end enam turvaliselt.
Eks minu jaoks ongi see kõige raskem, et kuskil keegi lubas midagi absoluutselt võimatut kliendile ja ma pean selle nii korda tegema, nagu keegi kuskil lubas.
Ja klient arvab, et ma lihtsalt jobu ja keeran s*tta kokku
Ja vahel oleks jube tahtmine mõne teise osakonna inimene läbi kolkida igasugu lausnõmeduste pärast.

Aga mis ma ikka teen. Lahendan selle kliendi mure oma võimaluste piires ja elu läheb edasi!





PS! Enne uue teema püstitamist kasutage OTSINGUT

View User's Profile View All Posts By User
sinisilm
elas kord...



Postitusi: 1063
Registreeritud: 22.05.2003
Viimane külastus: 22.06.2012
Asukoht: lõunas ikka lõunas
Otsib: lõbusat äraolemist
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 05.08.2004 kell 00:33 Reply With Quote
Olen kunagi ka leti taga seisnud....aga kogenud seda,et mida viisakamalt sa suhtled(nii siinpool kui sealpool letti)seda viisakamalt sinuga suheldakse.Ja andke andeks,siis tänapäeval ikka saab sinna "leti taha" lausa tänavalt. Mida seal siis imestada.Loomulikult mängib ka rolli inimene ise .Ise olen mõned korrad kannatuse kaotanud aga üldiselt hakkama saanud.
Natuke narr on aga hakata müüjat õpetama-lausa naerma ajab...kogemused olemas...
Mina eeldan ikka tänapäeval saada asjalikke vastuseid,kui midagi ostma hakkan.Kõik muutub nii kiiresti aga võimatu on kõigil aladel ennast kursis hoida.
Omal ajal tuli olla asjatundja seinast-seina. Tahaksin nüüd kah-et minul oleks selline inimene vastas.





Sellele ei olegi vastust.Ei ole kunagi olnudki.Sellele ei saa kunagi vastust olemagi.See ongi vastus. G.S.

View User's Profile View All Posts By User
Virgin
Naine



Postitusi: 2473
Registreeritud: 01.09.2002
Viimane külastus: 3.08.2011
Asukoht: Lõuna :)
Otsib: mitte midagi
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 05.08.2004 kell 07:16 Reply With Quote
viimane eriti positiivne kogemus oli Püssirohukeldris... tekkis tahtmine kelnerile lausa jootraha anda... sest teenindus oli tõesti viimase peal





See kes olin eile, ei ole ma täna ja see kes olen täna, ei ole ma homme

View User's Profile Visit User's Homepage View All Posts By User
sungirl23
isepäine kaksikupreili



Naine
Postitusi: 655
Registreeritud: 05.07.2004
Viimane külastus: 4.05.2010
Asukoht: kodu
Otsib: lõbusat äraolemist
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 07.08.2004 kell 11:06 Reply With Quote
olen suhelnud nii ülbete kui ka väga toredate klienditeenindajaga, minu arust on müüjad sellised ülbemad teenindajad. kuna olen ise ka klienditeenindaja siis üritan küll võimalikult vastutulelik ja viisakas olla.
View User's Profile View All Posts By User
Adaro
Kasutaja



Postitusi: 474
Registreeritud: 20.01.2004
Viimane külastus: 1.02.2007
Asukoht: oma armsas kohas
Otsib: lõbusat äraolemist
Kasutaja ei ole foorumis
postitatud 07.08.2004 kell 13:14 Reply With Quote
Ei olegi vist ebaviisaka klienditeenidajaga siiamaani kokku puutunud, tuleb oma õnne tänada, sest ma ehmataks päris korralikult, kui mõne sellise otsa satuks.





Vihma sajab nii ausate kui ebaausate inimeste kaela, kuid peamiselt ausate, sest ebaausad varastavad ausate vihmavarjud ära.

(Parun C. S. C. B. of Colwood)

View User's Profile View All Posts By User
<<  1    2  >>


Jaga teistega:
| Veel

go to top
Esileht | Foorumid | Jututuba | Galerii | Ajaviide | Otsing | Tänased teemad


Kasutajatugi: info@kodutud.com - Kasutustingimused
22 päringut, mis võtsid aega 0.0208440 sekundit